En rolig dag i stallet

Idag så åkte hela klassen iväg till en ridskola i Ölmstad för att rida. Det var roligt och jag och Jonatan fick en jättesöt och snäll häst. Jag fick hjälpa två till som var lite rädda för den lilla ponnyn dom fick, haha ;P. Dom som inte hade ridit så mycket fick rida först, dom fick skritta och trava. Jag fick springa med brevid Jonatan, han hade inte ridit så mycket. Sen fick vi som var vana vid hästar och ridning rida. Jag och några till fick galoppera på en stor volt. Det var en väldigt rolig dag, våran klass är så rolig, tycker jag i alla fall ;).

Det som förstörde den glada stämningen lite var ju att vi hade So-prov när vi kom tillbaka. Vi hade idrott sista lektionen också men eftersom att jag har halsfluss och ändå inte kan vara med så åkte jag hem efter provet.
Sen så har det varit eller det är ättejobbigt med halsen! Jag hoppas att det går över eller lugnar sig lite inatt.

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova.

Puss godnatt! ♥


Haha, Lucas är i bakgrunden och har damp eller nåt ;P

Kommentarer
Postat av: EMMAS

fina bilder:D

2011-05-31 @ 17:07:22
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0