Har brist på ideér

Jag kan verkligen inte komma på något längre! Jag kommer inte på något om vi ska skriva i skolan, jag hittar inget att ha på mig även om jag har en gaderob full med kläder! Och så fortsätter det... Det är som ett långvarigt hjärnsläpp typ ;)

Men bortsett från det så har min dag varit bra fast i början så var den väldigt varm! Man kokade ju nästan bort kändes det som, och det hjälpte ju inte att vi hade idrott och skulle springa hela tiden heller.

Jag har målat lite nu ikväll i alla fall. Jag tänkte öva lite på att måla munnar först men sen så blev det en näsa, ögon, ögonbryn och tillslut så var det ett ansikte där ;). Inte så snyggt och genomtänkt kanske, men jag visar det i alla fall här nedanför!

Pusshej ♥



Här är en till teckning. Ni kanske ser vem det ska föreställa?


Här är en till bild :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Asker

Fina teckningar! Du har verkligen talang :)

2011-05-23 @ 23:48:35
URL: http://amandahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0