Hur seg och trött får man vara?

Jag är verkligen hur trött som helst, hela tiden! Jag orkar inte göra någonting. Jag gick inte ens till skolan idag! :O

Jag stannade ju inte hemma med flit så klart, men det gick till såhär: jag skulle gå upp på morgonen vid klockan 7 ungefär. Fast jag frös jättemycket så jag gick och la mig lite igen. Jag tänkte ställa väckarklockan på halv 8 men innan jag hann göra det så somnade jag. Jag vaknade vid fem över 9! Så bussen hade ju åkt för längesen och vi började kvart över 9. Jag bestämde mig för att vara hemma, och tur var väl det för på förmiddagen så fick jag allmänt ont i magen och jag blev sådär tjock i halsen som jag brukar bli ibland. Jag måste kolla det hos doktorn känner jag!

Det enda jag har gjort idag var att gå med Bamse nu på kvällen. Jag har fortfarande lite ont i magen så jag får se hur jag gör imorgon med skolan.
I fredags så sov jag över med Lina, Erica och Linnéa på Visingsö. Vi såg på 3 filmer. Scary Movie 3, Sorority Road och The Last Song. Sorority road var riktigt obehaglig och läskig så vi avslutade med The last song. Alla satt och grät förutom Linnéa :P
Och så åt vi tacos.

Sen så åkte jag och Linnéa hem på lördagen. Eller jag stannade kvar i Gränna för jag skulle vara barnvakt åt en 5-åring vid klockan 5. Bella kom och höll mig sällskap och vi tittade på Melodifestivalen. Eric kom 3:a och det var bra faktiskt!

Sen så vet jag inte om jag ska färga håret mörkt nu igen.. Vi får se. En sak är bestämd i alla fall, och det är att jag ska skaffa löshår, låångt löshår, vilken färg det än blir!

Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0