jag HATAR pencilin!!!!

Idag så var jag och hämtade tabletter som jag ska ta 3 gånger om dagen i 10 dagar! Jag hatar att svälja tabletter så jag är lite lat och krossar ner det i yoghurt. Men det blir inte godare för det för då det smakar som jätteäcklig yoghurt i stället! Jag ska ta en tablett nu ikväll innan jag går och lägger mig, jag dör lite smått varje gång jag tänker på det.

Anledningen till att jag måste lida såhär stavas halsfluss. Det trycker i halsen hela tiden och när det är som värst så känns det som att jag mår illa! Fast jag köpte lite godis till mig efter att jag hämtat tabletterna, det är jag värd :)

Sen köpte jag brun utan sol också. Jag kletade på lite för någon timme sen och jag ser redan brunare ut! Så då blir jag lite gladare :D
Och så har jag målat mina naglar blåa, man ser nästan ännu brunare ut då, fast det behövs inte på händerna för jag blir alltid ganska brun på händerna väldigt fort. Varför kan det inte vara så med ansiktet, magen och benen istället?!

Jag har inte varit i skolan någon dag den här veckan men imorgon så tänkte jag släpa mig dit och försöka hänga med så gott det går. Och så ett matteprov på det, såå roligt!! NOT!! ;P

Nej, nu måste jag bli kvitt den där medicinen för ikväll i alla fall. Jag ska sitta lite mer vid datorn efter + godis = belöning för att jag måste äta det där :D

Här är lite bilder :)

Puss godnatt ♥





Det är faktiskt jag som har bakat :) Duktigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0