Shibban.

Jag passade på att ta ut Shibban lite innan det började mörkna förut. Jag ledde henne i träns och gick ut och gick helt enkelt. Det är ju bra att bara låta henne gå utan att jag sitter på också, sen kan det vara mysigt att bara gå brevid. Hon var jätteduktig, det var andra gången hon var ute på vägen sedan flytten. När jag kom tillbaka så skrittade jag på gårdsplanen, och travade lite. Det var inte tänkt att jag skulle rida men jag kunde inte låta bli ;) Sen red jag upp till hagarna, dom andra hästarna gick med på andra sidan staketet när jag skrittade brevid hagen :) ♥

Snart ska jag och mamma ner till Gränna och hämta Lucas, sen ska vi handla matsäck tills imorgon, vi ska åka med ekobussen då ju! Jag är lite taggad ändå även om jag har en känsla av att det kommer bli kanske kallt!
Jag ska ha med mig kameran så var beredda på lite kort! :D

Pusshej ♥


Arkivbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0