Utbildningsmässa idag.

Idag så var jag och resten av alla 9or på utbildningsmässa i Huskvarna, folkets park. Det var bra och gav mycket att kunna prata med lärare och elever från skolorna. Och ett gymnasium hade med sig en orm som jag faktiskt vågade klappa! *Stolt* ;)

Sen var ju några från Tenhult där också, dom hade med sig ett akvarium med 2 stora ödlor. Imorgon blir det ingen skola för mig, jag ska på Öppet hus på Tenhult! Ska bli väldigt intressant och roligt!


Man fick en hel del med sig hem, dessa påsar och två tygpåsar.

Lite av det man fick..

Kommentarer
Postat av: Tina - alla som följer mig via bloglovin följer jag tillbaka!

Hej! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-20 @ 21:20:36
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0