Godmorgon!

Lördag idag, jippi! Jag vaknade för en stund sen, ingen annan har vaknat än, så jag gick ut i köket, gjorde en kopp varm choklad och nu sitter jag i min säng och bloggar :) Mys ♥
Det är så skönt att ha sitt rum på nedervåningen, då kan man gå ut till köket eller gå på toa utan att behöva gå i trappor ;) Lat jag är.. Sen är det bra också att om jag vaknar först, då är risken inte så stor att jag väcker någon av att starta en film eller sitta här och skriva ;)

Jag ska nog se på film nu, fast jag vet inte om jag kommer titta färdigt på den nu, men då ser jag färdigt på den ikväll :)

Idag ska jag nog måla mitt rum, äntligen! Det tar ju sin tid så man behöver ju dagen på sig! Jag ska lägga upp före och efter bilder sen, lovar! Sen ska jag rida Shibban för första gången sen vi flyttade hit. Jag har haft så himla mycket att göra och sen så har jag bara låtit henne vänja sig vid allt det nya. Det ser ut som att hon uppskattar det ;)

Idag ska jag uppdatera ofta! ♥


Ett slarvigt taget kort på hur det ser ut just nu, jag måste lägga upp kort på min dator sen, jag har ju inte gjort
det än!


Kommentarer
Postat av: Emma

cool blogg;)

2011-09-17 @ 13:01:33
URL: http://paiavarintas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0