Godnatt!

Idag tog jag ner Shibban till ridbanan för första gången. Jossan gick ner med Ella och longerade henne.
Och Shibban var så duktig! Hon brydde sig knappt, jag trodde att hon skulle bli jättehoppig av dom andra hästarna som sprang i hagen brevid, men nej då, hon tittade bara lite åt deras håll någon gång ibland!

Jag tänkte faktiskt bara leda henne med träns idag för att det var första gången, men jag hade sadel på ändå. Och det var ju bra för hon var ju så lugn! Det var ett hörn som var lite läskigt för det stod lite grejer där men hon gick förbi ändå, sen fick hon gå fram och undersöka bommarna och hinderstöden som var framme, hon bet tag i bommen och drog den framåt, haha! Sen ledde jag henne över 1 bom också.

Jag är väldigt stolt över min lilla tjej! ♥

Nu har jag duschat, mormor har varit här hela dagen, mys. Det blev pannkakor till kvällsmat, mums. Jag bakade idag också. 1 sockerkaka och supergoda äppelmuffins! Dom blev sååå goda, det var första gången jag bakade dom, det ska jag göra fler gånger!

Nu är det bara dom roliga läxorna som ska göras...

Puss godnatt ♥ :)


Färgat håret svart också! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0