Jag lever, bara så ni vet..

Jag har haft så mycket att göra dom senaste dagarna att jag inte hunnit med att sitta vid datan ens! Snacka om att man missar sjukt mycket av att inte kolla facebook på 3dagar liksom ;), sjukt egentligen...

Dom här dagarna har jag varit på ridskolan och praoat. Jag är med på ridlektioner 2 dagar i veckan, så då börjar jag klockan 13. Sen har jag fått rida 3 gånger denna veckan. Två gånger så red jag på samma häst. Den ponnyn går att hyra också... ;)

Sen har jag varit uppe i gamla huset och rensat i stallet, Nellie's förråd, hönshuset m.m..

Kaninerna har jag varit ute hos också, dom växer och växer.. ♥

Jag tar ju hand om Ella den här veckan också. Ella är en jättesöt frieser på 2år (jag tror hon är 2) som jag har hand om fram tills på tisdag.


Saknar dom.. ♥

Kommentarer
Postat av: Erin H

I found your blog because the link was in the pictures of them on Blocket. I'm the one that adopted the red and grey ones. You can come and see the kitties any time you want. :) The red one (Baxter) is asleep on me as I write this.



Sorry I didn't write this in Swedish. :P



2011-09-10 @ 16:12:17
URL: http://iron-e.ozzed.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0