Kollar grejer..

Idag var det första dagen i skolan sen praon. Vi slutade 2, skönt.. På torsdag är det skoljoggen, fy prutt.. ;)

Imorgon blir det kul på elevens val för jag syr ju på min one piece :) Hoppas den blir klar snart ♥

Just nu sitter jag och kollar på lite grejer till mitt rum. Suprised? Jag kollar på platt-TV's, minidator jag ska ha som bloggdator, dataväskor, högtalare och lite sånt.



Amethyst iPig docknings-högtalare (rosa)Amethyst iPig docknings-högtalare (svart)
Snacka om gulligt till min Ipod! ♥

Hello Kitty 11,6" Datorvävska (svart)Techair 15,6" Datorväska för laptop

Till min framtida minidator :)

Bilder från Elgiganten och Netonnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0