Onsdag

Godmorgon!

Onsdag idag då, detta är det första tidsinställda inlägget för dagen, jag får se hur många inlägg det blir men det blir nog 2-3 stycken. Bättre än inget iaf.

Idag har vi syslöjd, jag är snart klar med min onepiece! Igår hade vi ju elevens val och då har jag syslöjd så jag sydde på den då också. Nästa vecka kommer nog dragkedjorna jag beställde till den också. Det är det jag väntar på ;) Jag har varit väldigt envis och gått min sylärare lite på nerverna om det här med dragkedjor tror jag ;) Men jag vill att det ska bli bra, det ska vara en vit dragkedja med silver eller guld i om ni fattar vad jag menar? Det ska vara en lagom kraftig också, så till slut hittade vi en som vi nu beställt :)

Iaf, idag ska jag trycka ''Amanda'' någonstans på den har jag bestämt :) På benet? Jag får se..



Gott.. ♥ Hehe lite random från ämnet sådär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0