Måndag

Hejsan!
Idag var det ju skola, det hände inte så mycket där, men nu ska jag iaf ut till stallet och göra iordning, sen ska jag rida på ridbanan på Shibban. Det blir nog lite basic övningar, det är ju bra att gå igenom lite extra ibland. Haha vilket intressant inlägg detta blev!

Nej men jag kan lova er att jag idag eller imorgon kommer att lägga upp bilder på min skinnjacka som jag inte visat helt än, sen ska jag lägga upp nåt kort från ridpasset idag och sådär, så lite nytt blir det!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Dagens blogg hos mig, jag hade blivit JÄTTEGLAD om du var med :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-8.html#comment

ha en kanonbra kväll, Puss Sandriiie

2012-04-16 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0