Naturgodis!

Nu är jag hemma igen från ett roligt och svettigt zumba-pass. Eller ja, jag kom hem för en stund sen för jag och mamma fastnade ju lite nere med mie utanför gympahallen och babblade på om allt möjligt. Sen handlade vi och så.

I början av passet så ville Mie att jag skulle komma fram och göra en låt med henne. Sen så tyckte hon att jag kan ju lika gärna vara med henne där framme, så idag fick man dela scenen med Mie eller vad man nu ska säga, kul och mycket mer plats har man att röra sig på! ;)

Sen var det ju styrketräning, den var jobbig idag! Men nu sitter jag här i sängen iaf, vi har kvällsfodrat hästarna och snart ska jag äta nåt innan jag går och lägger mig. Jag köpte en påse naturgodis när vi handlade, nyttigt och gott!
Plus att jag drack vitamin vatten idag också. Känner mig ganska så nyttig! ;) <3

Pussgodnatt ♥


Så god! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0