Hejsan!

I torsdags så blev jag hämtad av Emma och Oscar efter jobbet, sen åkte vi till Oscar's syssling Emil. Emil's och Oscar's kompis Johannes var också med. Vi kollade på The Grudge 3, lyssnade på musik, åkte moppe och Emil fyllde år då också så som dom awesome kompisarna vi är så bakade vi en tårta till honom som vi överaskade honom med på stranden. Sen fick han polkagrisar i present också ;). Sen sov vi över hemma hos honom och åkte hem vid halv 12 på fredag, jag skulle jobba vid 2 sen.
 
Idag ska jag till Emma när jag har slutat jobba vid 8. Vi ska vara hos henne ett tag, sen så åker vi till Oscar.
 
Pusshej!<3
 
Den fina tårtan vi bakade till Emil!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0