Ingen inspiration...

Jag har verkligen inga ideér eller inspo till att blogga.. Det kommer att dyka upp ett nytt inlägg då och då, men inte mer. Jag meddelar när inspiraionen är tillbaka!

Jag kan ju uppdatera er lite om vad som händer nu för tiden iaf.
Igår var jag hos frisören och färgade och klippte håret. Nöööjd! Ska tillbaks om 3 månader ungefär och lägga i blonda slingor också.
Oscar kom hit igår vid 21 ungefär, vi kollade på film och sen somnade vi. Han åkte hem vid 10 idag för han började jobba vid 11. Jag börjar jobba vid klockan 14 idag, slutar 20, igår fick jag sluta vid sju för det var så lugnt. Kanske får jag göra det idag också :)

random.

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett fint iPhoneskal, var gärna med! :)

2012-08-21 @ 20:01:27
URL: http://amandasedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0