1:a Januari 2012

Hej, hoppas ni alla har fått en bra start på året!
Detta året ska jag uppdatera ofta, från och med nu! Det har inte varit så jättekul väder idag, så det fick bli en innedag. Jag har suttit vid datorn, sett på film och fixat lite annat. Nyss åt jag glass med chokladsås och hallon, så gott! ♥
Fast detta året ska jag vara nyttig faktiskt. Jag ska inte äta chips, godis, dricka läsk eller annat onyttigt. Max 1 gång i veckan eller inte alls. Det ska jag hålla också, jag kunde hålla ett godisförbud i 1 år, så jag tror jag klarar det! Sen ska jag se till att gå ut och gå mycket också!
Jaja, snart ska jag gå ut och ta in hästarna, sen ska jag rensa en sista låda i mitt rum.

Pusshej ♥ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0