31 juli

Godmorgon!
Igår åkte jag ner till Emma på eftermiddan, vi gick och köpte godis, pratade med folk, och sen såg vi på The Task, väldigt bra var den! Sen gick jag hem vid ett/halv två ungefär. En himla rolig dag var det!
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Jag ska boka tid hos frisören, fixa naglarna, spela Sims, mysa med kaninerna, färga ögonbrynen och lite så.
Just nu är jag hos mormor, jag sov här inatt eftersom att jag visste att det skulle bli sent igår. Mormor är på jobbet nu, så jag ska äta upp frukosten och sen ska jag fota det som jag köpte i stan i förrgår.
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Emma :)

As bra dag! :D
Så söt är du!

2012-08-03 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0