Fixat idag!

Hej på er!
Idag har jag varit inne i stan nästan hela dagen. Jag har fixat allt till middagen imorgon, och jag hittar fina skor till skolavslutningen och middan också :D Visar på outfitbilder imorgon.
Sen köpte jag en klänning till middan, jag har klänningen jag blev kär i på skolavslutningen istället! Jag köpte också en kedja till mina glasögon, lösögonfransar, ett linne, godis, örhängen och sen kommer jag inte ihåg mer, haha!

Tar kort på allt imorgon eller på fredag. Nu måste jag städa undan lite på mitt rum för Linnéa, Lina och Erica kommer ju hit imorgon, vi ska göra iordning oss för middan här. Sen ska jag duscha och ta bort nagellacket mm..

Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0