Vad jag köpte!

Igår sprang vi i stan hela dan! Jag väntade lite med att köpa skor så jag kan tänka lite, men jag hittade nästan allt annat jag behövde! Det fick bli ett par svarta shorts, ett vitt linne, ballerinastrumpor, ett pannband, två bandeaus, ett franskt manikyr-set, en handkräm, en rengöringsgrej från Garnier, två nagellack, en jumpsuit, ett blomma-hårspänne man fick på köpet på Bik Bok, hårnålar, en klädhängare och ett par strumpbyxor. Sen köpte jag lite annat som en tandborste, lakan, kaningodis och lite sånt men det är inte så intressant att se på ;).

Sen så hittade jag min kära klänning till avslutningsmiddan, kärlek vid första ögonkastet! Men den får ni inte se förräns jag har den på mig innan middan!♥

Skolavslutningsklänning ska jag köpa nån gång nästa vecka, och nytt löshår också, men jag är supernöjd med gårdagens alla köp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0